SEM/PPC overblik
Man kan let forkøbe sig på betalte placeringer på internettet i form af f.eks. Google AdWords. Derfor er det meget vigtigt at sørge for, at man får fuld valuta for pengene. PathShaper giver jer de værktøjer, I skal bruge for at lave effektiv salgssporing af jeres SEM-indsats og dermed at optimere jeres SEM-kampagner.
I SEM-analyser er det en særligt vigtigt at have et stærkt webanalyse værktøj, der er uafhængigt af søgemaskinerne. Det er vigtigt for jeres forretning, at I har dybdegående analyser - og at disse analyser er lavet af en part, som ikke har en intressekonflikt.
Kampagner og trackingkoder
I kan i PathShaper oprette trackingkoder og lave kampagner, således at I kan gruppere relaterede ord og termer, og følge de respektive kampagner og/eller enkelte ord og termers præstation i forhold til jeres succeskriterier. I behøver ikke at have en introduktion i avancerede forkortelser og systemer for at gennemskue, om jeres kørende kampagner er en succes!
Tracking på tværs af flere hjemmesider
Dette problem bliver særligt tydeligt, hvis I arbejder med flere websites (f.eks. på flere sprog eller forskellige kundegrupper). PathShaper giver en enestående mulighed for at give jer et overblik over hele jeres online forretning - uanset hvor mange hjemmesider I har, og hvor mange lande, de er fordelt over!
Købsbeslutningstid i SEM
Med PathShaper kan du ikke blot se omsætningen hver enkelt kampagne generere, men du kan også se den relative beslutningstid for dine kunder
Kontakt
Tag et møde med os, hvor vi snakker om fordelene din virksomhed kan have af at implementere PathShaper.