Overblik over markedsføring
Trafikkildeanalysen giver et hurtigt overblik over udbyttet af online markedsføringen, fordelt på SEM/PPC, de organiske placeringer på søgemaskinerne, Links fra andre sites og direkte trafik. Der vises blandt andet informationer om antallet af besøg, unikke besøgende, salg (kaldet konverteringer) samt konverteringsprocenter og samlet omsætning.
Besøgende: Unik og Besøgende
Besøgende viser antallet af besøgende, der er kommet ind på sitet fordelt på kanal. Unik kan bruges til at se hvor mange af disse, der er unikke, og ikke blot tilbagevendende besøgende.
Konverteringer og konverteringsprocenter
Her vises antallet af salg, som i trackingsammenhæng kaldes konverteringer. Konverteringsprocenterne indikerer hvor stor en procentdel af henholdsvis besøg og unik konverterer.
Konverteringsværdi/besøgsværdi
Konverteringsværdi viser hvor mange penge, der er omsat for på hver kanal. Besøgsværdi er den gennemsnitlige omsætning pr. besøgende.
Konverteringsdage
Konverteringsdage viser statistik over købsbeslutningstid.
SEM/PPC overblik
Flere detaljer om trafik fra SEM/PPC kampagner.
SEO overblik
Flere detaljer om trafik fra søgemaskinerne fordelt på keywords - både organisk trafik og SEM/PPC.
Kontakt
Tag et møde med os, hvor vi snakker om fordelene din virksomhed kan have af at implementere PathShaper.